Agenda

In de onderstaande agenda vind je de concerten/evenementen die op ons programma staan. De verdere gegevens over de concerten, zoals de exacte tijd, locatie, programma en kaartverkoop bevinden zich in een link achter het concert. Als je daarop klikt zijn alle gegevens voor zover bekend beschikbaar.

* Onderstaande data en tijden zijn onder voorbehoud van wijzigingen!

Evenement details:

• Welkom

Muziekvereniging VCE Westerveld is een gezellige muziekvereniging in de Gemeente Westerveld (Drenthe). De vereniging bestaat uit ongeveer 60 enthousiaste leden, jong en oud, die het leuk vinden om samen muziek te maken. Onze vereniging bestaat uit een fanfare orkest en een jeugdfanfare.

VCE Westerveld organiseert ook tal van andere activiteiten zoals basisschool bezoeken, voorspeelmiddagen en diverse concert in de regio. Daarnaast verlenen wij ook onze medewerking aan concerten in verzorgingshuizen of andere evenementen. Natuurlijk mag het hoogtepunt van het jaar, ons eigen concert ook niet vergeten worden.

Bekijk onze site voor de mogelijkheden of kom langs tijdens één van onze repetitie. We ontmoeten u graag!