Extra handjes gezocht!

Al jaren heten wij jullie als eerste welkom op het Corsoterrein van Corso Frederiksoord. Als verkeersregelaars en kaartverkopers zorgen we voor de doorstroom van het verkeer, creëren wij parkeerplaatsen voor auto’s en fietsen, wijzen we jullie die weg en verkopen wij de parkeerkaarten. Als dank ontvangen wij van de organisatie een leuke bijdrage voor onze clubkas.

Door een wijziging in het programma kunnen wij wat extra mensen gebruiken die ons willen helpen in het weekend van 8/9 september. Wil jij onze vereniging steunen en een paar uurtjes helpen op dit goed bezochte evenement? Laat het ons dan weten via info@muziekverenigingwesterveld.nl of laat een berichtje achter op Facebook. Geef daarbij aan of de zaterdag(middag/avond) of zondag(middag) jouw voorkeur heeft. Een verkeersregelaarscursus kunnen wij evt. voor jou verzorgen.

Naast dat het erg nuttig is wat wij doen, is het ook altijd een erg gezellige activiteit.  Hebben jullie nog vragen dan horen we dat graag. Alvast bedankt voor jullie reactie!