Gevolgen COVID-19 (Corona) voor VCE

Het zal niemand zijn ontgaan dat het coronavirus een enorme impact heeft in de wereld. Ons kabinet heeft vergaande maatregelen genomen, die uiteraard ook invloed hebben op ons orkest:

• Alle lessen en repetities opgeschort tot in ieder geval 1 juni;
  • Veel afgelaste optredens (o.a. Palmpaasoptochten, Bert Haanstra Fanfare Concours en verschillende herdenkingen komen te vervallen);
  • Op last van de Gemeente Westerveld mogen wij deze maanden (maart & april) geen oud papier ophalen.

Thuis repeteren

Niet samen kunnen repeteren in één ruimte, betekent niet dat we het instrument in de koffer laten. Onze leden zijn aan de thuisstudie: lastige stukjes oefenen, map bijwerken, instrument poetsen en de embouchure op niveau houden of zelfs verbeteren. Zie onderstaand een mooie muzikale verzameling van de “quarantainefoto’s”:

Wij houden jullie via onze website en social media op de hoogte van eventuele verdere gevolgen.