VCE Westerveld op Ondernemersfair Westerveld

Voor het eerst heeft de ondernemersfair dit jaar een sport- en cultuurplein. Verenigingen, stichtingen, scholen krijgen de mogelijkheid om te laten zien wie ze zijn en wat ze doen. Natuurlijk laat ook muziekvereniging VCE Westerveld van zich horen! Wil jij meer weten over onze vereniging, een instrument leren spelen, donateur of sponsor worden? Kom langs en ontmoet ons!

Veelzijdig programma

Op de Ondernemersfair kunt u ruim 100 ondernemers uit de gemeente Westerveld leren kennen. Daarnaast hebben we een sport- en cultuurplein ingericht waar (sport)verenigingen, scholen of stichtingen zich kunnen presenteren. Op het foodplein kunt u heerlijk genieten van allerlei hapjes, drankjes en lekkernijen van lokale ondernemers.

Ook kinderen hoeven zich niet te vervelen, zie deze activiteiten:

• De Technobiel: een mobiele experimenteerruimte
  • Wereldrecord Red de bij
  • Workshop Aikido en Techniek
  • Ondernemer of wat wil jij later worden?

Locatie: Huis van Weldadigheid Frederiksoord

Het centrum van de Koloniën, de plek waar alles begon. De stichting die alles in het werk stelt om het materiële en immateriële erf- en gedachtegoed van Johannes van den Bosch te behouden en te ontwikkelen voor generaties na ons, zodat het een voortdurende inspiratiebron en een voorbeeld mag zijn op het gebied van huisvesting, werk, scholing en zorg; de belangrijkste pijlers van toen.

Nog steeds zijn ze actueel en dragen ze bij aan de groeiende maatschappelijke behoefte aan authenticiteit, integriteit, verbinding en geborgenheid. Kernwaarden die de Maatschappij van nature in zich draagt. Samen met de prachtige stoffelijke nalatenschap in de vorm van monumentale gebouwen, karakteristieke landschapsstructuren, en geknede natuur, bieden ze een uniek inkijkje in het gebiedsbepalende gedachtegoed van generaal Johannes van den Bosch.

Openingstijden

Bezoekers hebben gratis toegang tot de tweedaagse Ondernemersfair op zaterdag 3 en zondag 4 november. Op zaterdag is de fair van 14.00 tot 18.00 uur geopend voor publiek. Op zondag is de fair geopend van 11.00 tot 16.00 uur. Het reuzenrad is toegankelijk tijdens de openingstijden van de ondernemersfair. Kosten: € 3,50 per persoon.