Opleiding / Muzieklessen

Voor het opleiden van onze muzikanten hebben wij een succesvolle samenwerking met Scala Meppel. Scala geeft op professionele wijze les op plekken zo dicht mogelijk bij de lessers in de buurt. Wanneer de leerlingen al redelijk wat noten kunnen blazen (en dat is al vrij snel!), worden zij uitgenodigd om mee te spelen in het jeugd-/opleidingsorkest. Het samen spelen van leuke muziek, zorgt voor extra plezier in het bespelen van een instrument.

Wanneer de leerlingen het diploma A (theorie/praktijk) hebben gehaald worden ze uitgenodigd om ook in het groot orkest te komen spelen. In de tussentijd kunnen de muzieklessen gevolgd blijven worden om desgewenst ook diploma B, C en D te behalen.

Wij informeren graag over de mogelijkheden of brengen jou in contact met Scala.

Proeflessen

Wij bieden nieuwe leerlingen 10 proeflessen aan voor €25. Deze lessen worden door Scala gegeven. We proberen elk jaar blazersklassen bij elkaar te krijgen. Deze leerlingen krijgen dan een half uur les gelijk na schooltijd op school. Na de proeflessen kost het lessen ongeveer €125 per jaar.

Aanmelden kan door op het logo van Scala te klikken:

scala

Vind je dit leuk? Deel het dan!