Leden VCE in het zonnetje

Als VCE Westerveld zijn wij blij met en trots op al onze leden. Tijdens de algemene ledenvergadering afgelopen dinsdag hebben wij er een aantal extra in het zonnetje gezet.

Allereerst 5 jubilarissen: Karla Roskam, Evelien Werners en Martijn Werners zijn dit jaar 25 jaar muzikant, Monique Dijkman (Anco En Monique Dijkman) 50 jaar en Berend Veen 60 jaar. Zij ontvingen naast een oorkonde een mooi boeket gemaakt door Bloemenhuis Hofman en een gegraveerde broodplank met hun naam, het aantal jaar, hun instrument en het logo van VCE Westerveld. Deze zijn gemaakt door Laseridee in Wapserveen.

Johannes Kempenaar is benoemd tot lid van verdienste. Naast dat hij penningmeester is geweest van onze vereniging, is hij reeds vele jaren actief als administrateur. Ontzettend fijn voor het bestuur. De financiën en het financieel overzicht zijn altijd piekfijn in orde.

Meine van Veen is benoemd tot erelid. Even was het spannend of hij erbij aanwezig kon zijn, maar dankzij de geweldige hulp van Jan Bisschop is het gelukt! Meine ontving het erelidmaatschap voor onder andere zijn vele jaren trouwe lidmaatschap (45 jaar), het onderhoud en de opslag van instrumenten, zijn kluswerkzaamheden en zijn inzet als muzikant en bestuurslid.

Ina Kleene is eveneens benoemd tot erelid. Zij ontving dit onder andere ook voor haar vele jaren trouwe lidmaatschap (55 jaar), haar inzet voor de muziekcommissie en het oud papier, het mede organiseren van studieweekenden en haar bijdrage als muzikant en bestuurslid.

Meine, Ina en Johannes ontvingen een beeldje, eveneens gemaakt door Laseridee, naast een bos bloemen en de oorkonde. Op naar nog vele mooie jaren muziek maken met elkaar!