Rabo Clubsupport 2021

Iedereen verdient een club. Het is als een tweede thuis. Een plek waar je elkaar ontmoet, elkaar sterker maakt en helemaal jezelf kunt zijn. Daarom versterkt de Rabobank clubs met kennis, netwerk en geld. Dat is goed voor de club & geweldig voor de buurt. Als lid beslis jij mee welke clubs de Rabobank dat steuntje in de rug geven.

Als coöperatieve bank investeert de Rabobank daarom elk jaar een deel van haar winst in clubs en verenigingen. Met Rabo ClubSupport. En het mooie is, de Rabobank-leden hebben er invloed op. Verenigingen en stichtingen kiezen een mooi doel, en voeren hier campagne voor om veel stemmen te winnen. En dat is belangrijk, want elke stem is geld waard. Dit jaar stelt Rabobank Het Drentse Land weer een mooi bedrag beschikbaar.

Dit was de impact in 2020
€ 15 miljoen verdeeld onder clubs en verenigingen
30.310 clubs en verenigingen kregen Support
500.000 leden stemden op hun favoriete lokale club

Ook VCE Westerveld doet mee!
Wij willen ons als orkest graag verder ontwikkelen, zodat wij aantrekkelijk blijven voor alle leeftijden en nog lang in de regio actief kunnen blijven.

Hoe kun je stemmen?
Van 4 tot 25 oktober a.s. stemmen de leden van de Rabobank op hun favoriete club. Elke stem is geld waard! Natuurlijk hopen wij dat jullie bij het stemmen aan ons orkest denken en dat wij zo een extra bijdrage kunnen ontvangen. Van 1 tot en met 14 november zijn de finale uitreikingen en horen alle clubs welke financiële ondersteuning ze krijgen.

Hou onze website en Facebookpagina in de gaten de komende weken!