SponsorKliks

Waarschijnlijk koopt u al regelmatig via het internet. Met SponsorKliks kunt u nu zelf een financiële bijdrage leveren aan ons orkest, zonder dat het u een cent extra kost!

logo sponsorkliksReserveer een restaurant online via Dinnersite.nl of bestel online een pizza via onder andere Thuisbezorgd.nl en wij ontvangen geld in de clubkas. Een percentage van het aankoopbedrag gaat dan ook direct naar ons. En nogmaals, het kost u niets extra!

Wilt u het orkest ook GRATIS sponsoren? Zorg er dan voor dat u voortaan uw online aankopen doet via onze website. Voor u een kleine moeite en voor ons orkest directe inkomsten. Stelt u zich eens voor wanneer al onze leden dit zouden doen. Vertel dit daarom door aan andere mensen die onze vereniging een warm hart toedragen.

Hoe werkt het?

Heel simpel. De aangesloten webwinkels betalen een commissie voor elke bestelling die via SponsorKliks.nl wordt gedaan. 75% van deze commissie stort SponsorKliks op de bankrekening van onze vereniging. Of u nou rechtstreeks naar bijvoorbeeld Bol.com gaat of via SponsorKliks.nl naar de site van Bol.com, u betaalt gewoon hetzelfde. Alleen in het laatste geval keert Bol.com ons een commissie uit en profiteren wij als orkest hier direct van! Een kleine opsomming van een aantal webwinkels die mee doen met deze actie:

• Bol.com
  • Wehkamp
  • Mediamarkt
  • Hema
  • Zalando
  • Redcoon
  • Philips
  • Etc.

Ga voor een overzicht van alle winkels naar de VCE SponsorKliks-pagina of klik op de SponsorKliks-afbeelding. Er verschijnt dan een nieuwe pagina in uw browser met alle webwinkels die meedoen. Vergeet niet te drukken op de “Toon Alle Winkels”-knop voor een overzicht van alle winkels. Wanneer u met uw muis over de afbeelding van een winkel beweegt, komt het percentage tevoorschijn hoeveel van uw inkopen naar de vereniging gaat. Met één keer klikken wordt u doorgelinkt naar de betreffende website. U ziet heel kort een pagina met het VCE logo om aan te geven dat van alle aankopen die u op dat moment doet een percentage naar de vereniging gaat. Wees niet bang; u koopt pas als u afrekent.