Word sponsor

Sponsoring

Om onze (nieuwe) leden van instrumenten te kunnen blijven voorzien, is VCE Westerveld op zoek naar sponsoren. Maar ook hebben we geld nodig voor het organiseren concerten, het aanschaffen van muziekstukken, het onderhoud van instrumenten en het verzorgen van de kleding van onze leden. De enige inkomstenbronnen van ons orkest zijn de lidmaatschaps-gelden, donateursgelden en sterk afnemende gemeentesubsidie. Daarom hebben wij u nodig!

Voordeel voor u!

Bij sponsoring van VCE Westerveld “snijdt het mes aan twee kanten”. Wij vragen namelijk iets van u, maar u krijgt daar zeker iets voor terug! Wij zijn er van overtuigd dat u met een sponsorpakket bij VCE Westerveld uw bedrijf op een positieve manier onder de aandacht kunt brengen. Natuurlijk begrijpen wij dat sponsoring een kostenpost van uw bedrijfsvoering is, maar een advertentie in een lokale krant kost ook al snel een paar honderd euro.

Dus kijk ook naar wat het u op kan leveren, eenvoudig meer naamsbekendheid tijdens onze concerten en via onze volgers online* op Facebook en Twitter. Of kom netwerken tijdens onze sponsoravond, spreek mede-ondernemers en ontmoet nieuwe relaties.

Daarnaast kunt u uw sponsoring ook zien als een positieve maatschappelijke ondersteuning voor de Gemeente Westerveld en Gemeente Steenwijkerland. Als orkest staan wij namelijk vaak klaar om diverse lokale evenementen muzikaal op te luisteren.

Kortom: naast dat wij iets van u vragen, denken wij dat we u ook iets kunnen bieden!

Wij hebben een aantal sponsorpakketten samengesteld om zo voor iedere sponsorwens een passende aanbieding te kunnen doen. In een persoonlijk gesprek kunnen wij deze mogelijkheden met u doornemen en waar nodig kunnen wij uw persoonlijke wensen in het door u gekozen sponsorpakket verwerken.

Wilt u sponsor worden of meer weten? Neem dan contact op met:

Jacob Jan Oostra
sponsoring@vcewesterveld.nl