Word lid

VCE Westerveld verwelkomt graag nieuwe leden. We combineren plezier in muziek maken met serieus repeteren om de muziek zo mooi en goed mogelijk te laten klinken. Wij hoeven niet perse de beste te zijn. Wel is er muzikale ambitie, zijn we origineel en innovatief! Ons publiek bieden wij graag een afwisselend en aantrekkelijk repertoire aan waaraan wijzelf ook veel muziekplezier beleven. We spelen film- en musicalmuziek, popmuziek, blues, jazz, big band-muziek, speciaal voor fanfare geschreven muziek, maar ook zeker een goede mars. Regelmatig wordt er nieuwe muziek uitgekozen.

Twijfel je nog over het aansluiten bij onze vereniging of  gewoon nieuwsgierig geworden? Kom dan op een dinsdagavond eens kijken/meespelen of neem eens contact op met onze secretaris. Wij repeteren in Dorpshuis ‘Oens Huus’ in Wapse.

Kun je al een instrument spelen, dan kun je gelijk aansluiten bij het groot orkest. Voor beginnende jeugd en volwassenen is er het opleidingsorkest. Niet zelden gebeurt het dat volwassenen een instrument willen leren bespelen en daarin ervaring op willen doen. Bespeel je al een instrument maar wil je een ander instrument leren bespelen? Dan is dit orkest ook daarvoor heel geschikt.
Iedereen is van harte welkom om eens vrijblijvend een kijkje te komen nemen.

• Het jeugd-/opleidingsorkest repeteert van 18:45 uur tot 19:45 uur.
  • Het groot orkest repeteert van 20:00 uur tot 22:00 uur.

Kom eens langs en ervaar de muzikaliteit, maar ook de gezelligheid van onze vereniging!

Heb je geen eigen instrument en zou je toch graag mee repeteren? Wij hebben diverse instrumenten in huis die je kunt proberen en die je eventueel van ons in bruikleen kan krijgen. Als je lessen wilt volgen, kan dat via onze vereniging (met subsidie) bij Scala.