Agenda

In de onderstaande agenda vind je de concerten/evenementen die op ons programma staan. De verdere gegevens over de concerten, zoals de exacte tijd, locatie, programma en kaartverkoop bevinden zich in een link achter het concert. Als je daarop klikt zijn alle gegevens voor zover bekend beschikbaar.

* Onderstaande data en tijden zijn onder voorbehoud van wijzigingen!

mrt
    17:00

Wij willen jullie vragen om het oud papier voor 17:00 uur gebundeld aan de weg te zetten en het liefst zo veel mogelijk per straat, op een paar centrale punten en/of aan dezelfde kant van de weg neer te zetten.

Zo hoeven we minder vaak te stoppen, dit is veiliger voor de ophalers. We hopen op uw medewerking!

apr

20:00Herdenkingsmonument op de Brink in Vledder
  • ma

jun
    Dwingeloo

Gezamenlijk concert met De Bazuin Utrecht, De Hoogeveensche Harmonie en VCE Westerveld. Meer info volgt!

jun

dec
    20:00RaboTheater de Meenthe in Steenwijk

Na de zeer succesvolle eerdere edities staat orkest VCE Westerveld opnieuw in het theater met een TOP2000 concert! #savethedate