Agenda

In de onderstaande agenda vind je de concerten/evenementen die op ons programma staan. De verdere gegevens over de concerten, zoals de exacte tijd, locatie, programma en kaartverkoop bevinden zich in een link achter het concert. Als je daarop klikt zijn alle gegevens voor zover bekend beschikbaar.

* Onderstaande data en tijden zijn onder voorbehoud van wijzigingen!

jan
    17:00

Wij willen jullie vragen om het oud papier voor 17:00 uur gebundeld aan de weg te zetten en het liefst zo veel mogelijk per straat, op een paar centrale punten en/of aan dezelfde kant van de weg neer te zetten.

Zo hoeven we minder vaak te stoppen, dit is veiliger voor de ophalers. We hopen op uw medewerking!

feb

mrt

• di
    apr
    10:00

Diverse leden zullen het Wilhelmus spelen vanuit hun tuin. Twee van onze leden spelen bij de Menning in Wilhelminaoord

apr

• di
    19:58Westerveld e.o.

Om 19:58 uur spelen diverse leden de Taptoe gevolgd door 2 minuten en het Wilhelmus. Er wordt op diverse plekken in Westerveld gespeeld en in Tuk, Zuidveen en Kallenkote.

• zo
    sep
    11:00Onderweg

Na het grote succes van de Mozaïek(fiets)route in 2020 organiseert het Corso Frederiksoord ook dit jaar weer een Mozaïekroute, dit keer in een XXL-vorm!

Zondag 12 september kunt u de route door Frederiksoord en omliggende dorpen fietsend of wandelend afleggen en alle mozaïeken van dichtbij bekijken.

De Mozaïekroute XXL start vanaf 11.00 uur en zal tot 17.00 uur duren.
    U kunt zelf uw start- en eindpunt bepalen.

Er zijn leuke activiteiten voor jong en oud en langs de route staan diverse foodtrucks waar bezoekers terecht kunnen voor een hapje, een drankje of een verkoelend ijsje.

• zo
    sep
    14:00Muziekkoepel | Park Rams Woerthe

20 STE EDITIE KORNELIS KOPJE CULTUUR OP 10,11 EN 12 SEPTEMBER 2021

Steenwijk wordt het tweede weekend van september weer hét culturele hart van de regio. Het Uitfestival Kopje Cultuur neemt je mee in de cultuur van de Kop van Overijssel en ver daarbuiten. Het brengt Uitmarkt, Monumentendag en Straattheaterfestival samen en laat publiek van jong tot oud de cultuur beleven.

Overal in de stad barst het van de activiteiten op het gebied van muziek, theater, dans en unieke acts. Bekijk optredens van professionele landelijke en internationale groepen, volg workshops en bezoek speciaal voor het festival gemaakte producties, activiteiten, exposities en inloop concerten gemaakt door regionale verenigingen en amateur-groepen.

Geniet van al het veelzijdige talent dat Steenwijk rijk is tijdens het Kopje Cultuur Festival.
    Jaarlijks wordt het bezocht door ruim 25.000 bezoekers. Het brede publiek beleeft het festival als bijzonder, feestelijk, hoogstaand en cultureel en dat allemaal gratis toegankelijk. Dat mag je niet missen!

okt
    21:00Giethoorn

okt
    14:00Vledder

Door Blaoskapel de Zendestriekers tijdens de Bingo en het buffet.

• wo
    18:30Wapse

17:00Vledder

14:00Diever

Door Blaoskapel de Zendestriekers

Dit jaar gaat Sinterklaas met zijn Pieten een grote route met tractor en kar door Diever maken. Onze Blaoskapel zal deze bonte stoet muzikaal begeleiden. Dus letterlijk met veel toeters en bellen!

We vertrekken om 14:00u. Hoor je ons aankomen, ga dan aan de kant van de weg staan! Dan kunnen de Pieten jullie handen vullen met voorverpakt strooigoed.

Met gepaste snelheid gaan we rustig door Diever, de Sint vraagt jullie om niet met de stoet mee te lopen of fietsen.

Hopelijk tot ergens op de route!

Route: Vanaf de Ten Darperweg, richting Kalterbroeken, vanaf Kalterbroeken de Westerdrift op. Dan links af naar de Broekemastraat richting Meulakkers. Vanaf Meulakkers door naar het Kerkpad. Einde Kerkpad de Brink op richting Hoofdstraat. Bij Tweewielercentrum Kleijberg de Hoofdstraat verder vervolgen naar de JTS , waar een rondje wordt gemaakt. Dan weer bij de Coop de Hoofdstraat op richting Moleneinde. Vanaf Moleneinde links de Dwarsdrift op richting Kasteel. Hier eindigt de route.

Wapse

dec
    05:30Oude gemeente Vledder + Wapse(rveen)