Flower Power concert succes!

Met veel power en enthousiasme ging muziekvereniging VCE Westerveld in dorpshuis Oens Huus in Wapse terug naar de jaren ’60. Meer dan 120 aanwezigen mochten hier op deze avond plezier aan beleven. Jong en oud konden deze avond mee swingen met de immer herkenbare muziek.
De gekozen muziek, de aankleding van de zaal en de muzikanten zelf waren geheel in Flower Power stijl omgetoverd. Ook een aantal bezoekers had de moeite genomen, passende kleding aan te doen. Op de achtergrond stonden ondersteunende beeldschermen met mooie historische beelden van Woodstock die het optreden tot een herkenbaar feest maakten.
Ook de jonge muzikanten kregen ruimschoots de gelegenheid om mee te musiceren. Met hun revivalnummers lieten zij horen dat je ook op jonge leeftijd al leuk muziek kunt maken met elkaar. Het plezier spatte er vanaf.

De zaal ging compleet uit z’n dak nadat het laatste stuk was gespeeld. Het orkest werd zelfs twee keer gevraagd om een toegift, welke werd afgesloten met een polonaise door het publiek. Deze uitbundige toegift gaf aan dat deze muziekvereniging volledig van deze tijd is, met een een knipoog naar mooie vervlogen muziektijden.

Foto’s: Chris Schoch.