Geslaagd najaarsconcert

WAPSE – Zaterdag 9 november gaf VCE Westerveld haar Najaarsconcert in het dorpshuis van Wapse.

De zaal was goed gevuld en er was voor een leuk afwisselend programma gezorgd. Het grote orkest opende de avond met onder andere de ‘St. Louis Bluesmarch’ en ‘Skyfall’. Ook de jeugd bewees dat je na een korte periode van samen oefenen al heel wat kunt bereiken. Vooral hun uitvoering van de ‘Hongaarse dans’ was een succes. De Accordeongroep Allegro uit Linde bracht bekende melodieën uit de musicalwereld ter gehore.

Jubilarissen

Drie jubilarissen werden deze avond in het zonnetje gezet. Melanie Coenraadts (12,5 jaar muzikant) en Jorrit Muurling (40 jaar), ontvingen beiden naast een oorkonde een speldje. Albert Alberts zit dit jaar 65 jaar bij de vereniging en kreeg een beeld van een muzieknoot overhandigd.

Glazen Huis Vledder

De opbrengsten van de avond zijn voor het Glazen Huis in Vledder. In het weekend van 13-15 december gaat VCE Westerveld het bedrag overhandigen.