Maak je vereniging mobiel

De afgelopen weken zijn Maurice en Jacob Jan druk bezig geweest om onze verenging meer mobiel te maken. Nee we gaan niet weer marcheren, we gaan digitaliseren!

Achter de schermen hebben ze hard gewerkt aan het inrichten van Socie, een online community app speciaal voor onder andere muziekverenigingen.

Socie maakt het mogelijk om via één app te communiceren met al onze leden en onderdelen van de vereniging. Er is voor iedereen plek in app, het (opleidings)orkest heeft een besloten deel, maar ook onze blaoskapel en zelfs het bestuur. Iedere groep heeft zijn eigen omgeving met een agenda, overzicht van muziekstukken, mededelingen en een fotoalbum.

En de eerste reacties van de leden zijn positief! De app zorgt door haar eenvoud voor verbinding en plezier.