Muziek maken voor iedereen

VCE Westerveld vindt het belangrijk dat er voor iedereen een mogelijkheid moet zijn om muziek te maken. Mocht er een financiële reden zijn waardoor er een drempel wordt ervaren om bij ons aan te sluiten, dan komen wij graag met een oplossing.

Wisten jullie dat VCE Westerveld samenwerkt met Jeugdfonds Sport en Cultuur Drenthe?

Dit fonds maakt het mogelijk voor kinderen en jongeren uit gezinnen waar niet de financiële middelen zijn, om toch deel te kunnen nemen aan sport en cultuur. Het Jeugdfonds betaalt dan de contributie/het lesgeld rechtstreeks aan de vereniging. Ouders hebben hier geen extra administratie van.

Ouders kunnen zelf geen rechtstreekse aanvraag doen bij het jeugdfonds. In Westerveld kan er via de Beweegcoaches Westerveld een aanvraag in worden gediend. Kim ten Klooster is hiervoor het contactpersoon.

Binnenkort komt er ook een dergelijk fonds voor volwassenen. Wanneer deze van start gaat, zullen wij ons als vereniging hier ook bij aansluiten.