Rabobank Clubkas Campagne is weer begonnen!

Er mag weer gestemd worden! Van eind juni tot en met 31 augustus loopt de jaarlijkse Clubkas Campagne weer en mogen de leden van Rabobank Het Drentse Land stemmen op de vereniging van hun voorkeur. Deze stemmen zijn geld waard. Hoe meer stemmen er op een vereniging of stichting uitgebracht worden, des te meer geld deze vereniging of stichting ontvangt.

Ook VCE Westerveld doet dit jaar weer mee!

Beschikbaar bedrag maar liefst €200.000!

Voor het gebied van (voorheen) Zuidwest-Drenthe was afgelopen jaar een bedrag van € 60.000 beschikbaar. Om de Clubkas Campagne van Rabobank Het Drentse Land een goede start te geven is maar liefst € 200.000 beschikbaar gesteld voor 2018.
De Rabobank vindt het namelijk belangrijk dat leden van de bank invloed hebben op de hoogte van de donaties. Hoe meer stemmen uw vereniging/stichting haalt, hoe hoger de donatie. Er geldt een maximum opbrengst van € 1.500 per vereniging/stichting.

Leden van de Rabobank

Eind juni / begin juli ontvangen leden van Het Drentse Land bij de Dichterbij 1 stemcode per adres. Zij mogen hiermee tot en met 31 augustus hun stem uitbrengen op hun 5 favoriete verenigingen of stichtingen. Ieder huishouden mag maximaal één stem op eenzelfde vereniging uitbrengen.

Ga om te stemmen en voor meer informatie naar website van de Rabobank.

Alvast bedankt voor uw stem!!

ps. met een rekening bij de Rabobank bent u niet automatisch lid. U kunt nog lid worden, om straks op ons te kunnen stemmen. Aan het Lidmaatschap zijn geen kosten of verplichtingen verbonden. Ontvangt u het magazine Dichterbij van de Rabobank dan bent u lid.