Uitslag Rabobank Clubkas Campagne bekend

De Rabo Clubkas Campagne is afgerond en stemmen zijn geteld. Vorige week maandag (1 oktober 2018) werd de uitslag bekend gemaakt tijdens een Finale-avond in de Tamboer in Hoogeveen.

De Rabo Clubkas Campagne is het nieuwe sponsorbeleid van Rabobank Het Drentse Land . Bij deze campagne konden Rabobank-klanten vanaf twaalf jaar stemmen op hun favoriete verenigingen en stichtingen. Hoe meer stemmen een club ontving, hoe hoger de bijdrage die zij van de bank krijgen. Maar liefst € 200.000,- viel er te verdelen en 346 clubs deden.

Voor VCE Westerveld betekende dit een mooie bijdrage van € 590,11. Wij willen alle leden die op ons gestemd hebben van harte bedanken!

Extra steun in de rug

In een tijd waarin het voor verenigingen en stichtingen lastig is om een sponsor te vinden probeert Rabobank Het Drentse Land met de Clubkas Campagne een steentje bij te dragen aan het maatschappelijk belang van verenigingen en stichtingen. Veel verenigingen en stichtingen kunnen een extra steun in de rug goed gebruiken. ‘Het belangrijkste is natuurlijk dat de Rabobank hiermee de lokale gemeenschap steunt’, aldus directievoorzitter Koen Ronner. ‘Verenigingen en stichtingen zijn erg waardevol. Plekken waar mensen bij elkaar komen om te sporten, anderen te helpen of gewoon om sociale contacten te onderhouden. Dat is belangrijk voor de lokale gemeenschap en dat ondersteunen wij graag.’