Agenda

In de onderstaande agenda vind je de concerten/evenementen die op ons programma staan. De verdere gegevens over de concerten, zoals de exacte tijd, locatie, programma en kaartverkoop bevinden zich in een link achter het concert. Als je daarop klikt zijn alle gegevens voor zover bekend beschikbaar.

* Onderstaande data en tijden zijn onder voorbehoud van wijzigingen!

sep
    19.00 uurCorsoterrein Frederiksoord
    okt
    20:00Dorpshuis Wapse

Op zaterdag 26 oktober geven wij een najaarsconcert in het dorpshuis in Wapse.
    Het gemengde koor van Frederiksoord zal deze avond ook een aantal nummers ter gehore brengen.

13:30Dieverbrug

Blaoskapel de Zendestriekers zal deze intocht muzikaal begeleiden.

• do
    2013
    De Blaoskapel zorgt voor de muzikale begeleiding tijdens het bezoek van Sinterklaas aan de ten Darperschoele in Wapse.
    16:00Glazen Huis Vledder

Op zaterdag 14 december om 16:00 uur zullen wij het opgehaalde geld voor het Glazen Huis in Vledder overhandigen aan de DJ's. Onze Blaoskapel zal dan nog een paar liedjes spelen.

18:15Diever

Blaoskapel de Zendestriekers zal deze avond kerstmuziek ten gehore brengen bij verschillende winkels in Diever tijdens de Kerstkoopavond.

• di
    19:00Vledder

Tijdens de jaarlijkse Kerstwandeling in Vledder zullen wij ook weer een onderdeel zijn van de route. Wij zullen gezellige kerstmuziek spelen om de bezoekers in de kerstsfeer te laten komen.

• zo
    14:30Wilhelminaoord

In de middag geven wij een kerstconcert met het jeugd- en groot orkest. Hierbij willen wij iets bijdrage aan de acties om het 'Ons Dorpshuis' te laten blijven bestaan.

Andries Ophof, bekend van RTV Drenthe,  zal een kerstverhaal vertellen en wij zullen de kerstliederen verzorgen.

• di
    22:00Diever
    In de Pancratius kerk in Diever zullen wij de kerstavonddienst muzikaal ondersteunen.
  • wo
    05:15

Op kerstochtend vertrekken we weer in alle vroegte met onze muziekinstrumenten door de dorpen van de oude gemeente Vledder en Wapse/Wapserveen om kerstmuziek ten gehore te brengen.