Agenda

In de onderstaande agenda vind je de concerten/evenementen die op ons programma staan. De verdere gegevens over de concerten, zoals de exacte tijd, locatie, programma en kaartverkoop bevinden zich in een link achter het concert. Als je daarop klikt zijn alle gegevens voor zover bekend beschikbaar.

* Onderstaande data en tijden zijn onder voorbehoud van wijzigingen!

Evenement details:

• za
    jun

Optreden met Diep Triest

20:00Feesttent Wapserveen

Op 11 juni a.s. zal het orkest VCE Westerveld een uniek concert geven samen met de bekende Groningse smartlappenband DiepTriest. Muziek van Nederlandse bodem in een stevig jasje, gebracht in een aanstekelijke show met veel humor en parodie in de feesttent van Dorpsfeest Wapserveen.

banner 784x295

Programma:
    20:00 uur Part One!
    21:00 uur DiepTriest i.s.m. VCE Westerveld
    23:00 uur 31 Graden Live
    (Exacte tijden onder voorbehoud)

Mede mogelijk gemaakt door:

Het concert van VCE Westerveld met DiepTriest wordt mede mogelijk gemaakt door de giften van het VSBfonds, de Gemeente Westerveld en Stichting Cultuurfonds Westerveld! Heel hartelijk dank dat jullie ons steunen in dit mooie project.