Agenda

In de onderstaande agenda vind je de concerten/evenementen die op ons programma staan. De verdere gegevens over de concerten, zoals de exacte tijd, locatie, programma en kaartverkoop bevinden zich in een link achter het concert. Als je daarop klikt zijn alle gegevens voor zover bekend beschikbaar.

* Onderstaande data en tijden zijn onder voorbehoud van wijzigingen!

Evenement details:

• di
    jan

VCE Meespeelmaand

20:00Dorpshuis Wapse

Januari is meespeelmaand bij VCE Westerveld. Wil je het muziek maken weer op pakken, ben je op zoek naar een (ander) orkest, sta je aan het begin van een muzikale carrière of ben je gewoon nieuwsgierig? Iedereen is welkom tijdens de VCE Meespeelmaand op dinsdag 16, 23 en 30 januari !

Geef je op en neem je muziekinstrument mee. Mocht je niet zelf een instrument hebben, dan zal het bestuur dit verzorgen. We repeteren van 20u - 22u in Dorpshuis Oens Huus in Wapse. Opgave via: info@muziekverenigingwesterveld.nl of 06-27281394.