Agenda

In de onderstaande agenda vind je de concerten/evenementen die op ons programma staan. De verdere gegevens over de concerten, zoals de exacte tijd, locatie, programma en kaartverkoop bevinden zich in een link achter het concert. Als je daarop klikt zijn alle gegevens voor zover bekend beschikbaar.

* Onderstaande data en tijden zijn onder voorbehoud van wijzigingen!

Evenement details:

• zo

Badeendjesrace

14:00De Sluiswachter, Dieverbrug

Voor KWF-Kankerbestrijding organiseren wij een badeendjesrace. Dit wordt gehouden tijdens de Sluisdagen in Dieverbrug. Er is een ronde om 14:00 / 15:00 / 16:00 uur met mooie prijzen voor de nummers 1, 2 en 3. De opbrengst wordt meegeteld in het bedrag wat 26 mei 2018 bekend wordt gemaakt. Badeendjes zijn te verkrijgen via onze leden. Op=op!

Daarnaast is er een braderie, is het bezoekerscentrum en het gemaal open. Onze Blaoskapel zal ook nog een deuntje komen spelen.