Agenda

In de onderstaande agenda vind je de concerten/evenementen die op ons programma staan. De verdere gegevens over de concerten, zoals de exacte tijd, locatie, programma en kaartverkoop bevinden zich in een link achter het concert. Als je daarop klikt zijn alle gegevens voor zover bekend beschikbaar.

* Onderstaande data en tijden zijn onder voorbehoud van wijzigingen!

Evenement details:

• Nieuwe site is in de lucht!

Vanaf vandaag heeft www.muziekverenigingwesterveld.nl een nieuw gezicht. Deze nieuwe frisse site is  gebruiksvriendelijker en overzichtelijker dan de oude website.

De afgelopen maanden hebben wij achter de schermen hard gewerkt aan een nieuwe website.  De vorige was aan vervanging toe, want ja, ook websites verslijten. Met het huidige ontwerp hebben wij geprobeerd alles een stuk overzichtelijker te maken en de social media als Facebook en Twitter in beeld te brengen. Nou dat is ons, met dank aan J² Design, aardig gelukt toch?

nieuw