Agenda

In de onderstaande agenda vind je de concerten/evenementen die op ons programma staan. De verdere gegevens over de concerten, zoals de exacte tijd, locatie, programma en kaartverkoop bevinden zich in een link achter het concert. Als je daarop klikt zijn alle gegevens voor zover bekend beschikbaar.

* Onderstaande data en tijden zijn onder voorbehoud van wijzigingen!

Evenement details:

• zo
    sep

Corso Frederiksoord | Mozaïekroute

11:00Onderweg

Na het grote succes van de Mozaïek(fiets)route in 2020 organiseert het Corso Frederiksoord ook dit jaar weer een Mozaïekroute, dit keer in een XXL-vorm!

Zondag 12 september kunt u de route door Frederiksoord en omliggende dorpen fietsend of wandelend afleggen en alle mozaïeken van dichtbij bekijken.

De Mozaïekroute XXL start vanaf 11.00 uur en zal tot 17.00 uur duren.
    U kunt zelf uw start- en eindpunt bepalen.

Er zijn leuke activiteiten voor jong en oud en langs de route staan diverse foodtrucks waar bezoekers terecht kunnen voor een hapje, een drankje of een verkoelend ijsje.