Agenda

In de onderstaande agenda vind je de concerten/evenementen die op ons programma staan. De verdere gegevens over de concerten, zoals de exacte tijd, locatie, programma en kaartverkoop bevinden zich in een link achter het concert. Als je daarop klikt zijn alle gegevens voor zover bekend beschikbaar.

* Onderstaande data en tijden zijn onder voorbehoud van wijzigingen!

Evenement details:

• za

Intocht Sinterklaas Diever

14:00Diever

Door Blaoskapel de Zendestriekers

Dit jaar gaat Sinterklaas met zijn Pieten een grote route met tractor en kar door Diever maken. Onze Blaoskapel zal deze bonte stoet muzikaal begeleiden. Dus letterlijk met veel toeters en bellen!

We vertrekken om 14:00u. Hoor je ons aankomen, ga dan aan de kant van de weg staan! Dan kunnen de Pieten jullie handen vullen met voorverpakt strooigoed.

Met gepaste snelheid gaan we rustig door Diever, de Sint vraagt jullie om niet met de stoet mee te lopen of fietsen.

Hopelijk tot ergens op de route!

Route: Vanaf de Ten Darperweg, richting Kalterbroeken, vanaf Kalterbroeken de Westerdrift op. Dan links af naar de Broekemastraat richting Meulakkers. Vanaf Meulakkers door naar het Kerkpad. Einde Kerkpad de Brink op richting Hoofdstraat. Bij Tweewielercentrum Kleijberg de Hoofdstraat verder vervolgen naar de JTS , waar een rondje wordt gemaakt. Dan weer bij de Coop de Hoofdstraat op richting Moleneinde. Vanaf Moleneinde links de Dwarsdrift op richting Kasteel. Hier eindigt de route.