Agenda

In de onderstaande agenda vind je de concerten/evenementen die op ons programma staan. De verdere gegevens over de concerten, zoals de exacte tijd, locatie, programma en kaartverkoop bevinden zich in een link achter het concert. Als je daarop klikt zijn alle gegevens voor zover bekend beschikbaar.

* Onderstaande data en tijden zijn onder voorbehoud van wijzigingen!

Evenement details:

• di
    okt

Wensenavond

Dorpshuis Oens Huus Wapse
    In 2020 hebben we een oproep gedaan om muzikale wensen naar ons toe te sturen. Hier hebben wij hele leuke reacties op ontvangen. Helaas was het door de coronamaatregelen niet mogelijk om de wensen in vervulling te laten gaan. Als alternatief zijn de wensschrijvers en de mensen voor wie de wensen waren ingediend uitgenodigd bij ons in Dorpshuis 'Oens Huus' Wapse. RTV Drenthe zal aanwezig zijn om het vast te leggen en er is een live stream naar huiskamers in binnen- en buitenland.