Agenda

In de onderstaande agenda vind je de concerten/evenementen die op ons programma staan. De verdere gegevens over de concerten, zoals de exacte tijd, locatie, programma en kaartverkoop bevinden zich in een link achter het concert. Als je daarop klikt zijn alle gegevens voor zover bekend beschikbaar.

* Onderstaande data en tijden zijn onder voorbehoud van wijzigingen!

Evenement details:

• zo
    aug

Dorpsbrand Dwingeloo

17:00Sint Nicolaaskerk, Dwingeloo

Zondag 13 augustus is het 100 jaar geleden dat Dwingeloo werd getroffen door een grote brand. Die legde de kerk, synagoge en 9 boerderijen in de as. Om stil te staan bij die tragische gebeurtenis is vanaf 13 augustus tot en met 17 september een tentoonstelling in de Sint Nicolaaskerk te zien met als thema de dorpsbrand.

De opening op 13 augustus wordt mede verricht door burgemeester Rikus Jager van de Gemeente Westerveld. Het wordt een bijzondere opening met medewerking van ons orkest en een gelegenheidskoor.