Agenda

In de onderstaande agenda vind je de concerten/evenementen die op ons programma staan. De verdere gegevens over de concerten, zoals de exacte tijd, locatie, programma en kaartverkoop bevinden zich in een link achter het concert. Als je daarop klikt zijn alle gegevens voor zover bekend beschikbaar.

* Onderstaande data en tijden zijn onder voorbehoud van wijzigingen!

Evenement details:

• za
    sep
    zo
    sep

Corso Frederiksoord

Corsoterrein bij de rotonde

Op 13 en 14 september gaat Frederiksoord terug in de tijd en wel naar de Middeleeuwen. Het bloemencorso vindt dan weer plaats en ook dit jaar zijn wij daar als vereniging bij. Voor en na het weekend bouwen wij de fietsenrekken en parkeerterreinen op en breken deze later af. Het gehele weekend verzorgen wij het parkeren en op zaterdagavond zullen wij zorgen voor wat muzikale gezelligheid op het Corsoterrein.