Gouden Orkest VCE Westerveld in de Meenthe

Earth, Wind and Fire, Kiss, Madonna, Golden Earring, Within Temptation, Adele.. Wie denkt dat een concert van een orkest saai en zwaar is, wordt uitgenodigd komende zaterdag naar orkest VCE Westerveld te komen kijken en luisteren. Tenminste, als er nog een kaart te krijgen is.

Na de succesvolle eerdere edities staat orkest VCE Westerveld op zaterdag 14 januari opnieuw in Rabo Theater de Meenthe in Steenwijk met een Top 2000 concert. Ditmaal een Goud & Nieuw editie. Voorzitter Marjolein Rink: „Niet alleen de leden zijn druk met de voorbereidingen op het concert, ook ons publiek doet mee. Wij hebben hen namelijk uitgenodigd ook iets gouds aan te trekken of als accessoire goud terug te laten komen. Leuk om al foto’s voorbij te zien komen van gouden laarzen, stropdassen, jassen, boa’s en meer. Dat gaat een mooi feest worden!”

Goud & Nieuw
Samen met diverse (inter)nationale artiesten haalt VCE Westerveld alles uit de kast voor een muzikale avond met een gouden randje. Daria Zueva en Carolina Brusse zullen een aantal nummers ten gehore brengen. Carolina neemt ook drie backing vocals mee: Lotte Horst, Noa Nieuwenkamp en Naomi Bright. Rink: ‘Wij kunnen alvast verklappen: dat klinkt echt fantastisch! Wij hebben vier dames met gouden kelen die de avond nog mooier gaan maken’. Daarnaast deelt VCE Westerveld ook het podium met danseres Hieke ter Steeg en percussionist Mothis Eyanga. Dit zorgt voor een verrassend en afwisselende programma.

Bijna uitverkocht
Afgelopen weekend waren er al meer dan 550 kaarten weg. Wie nog aanwezig wil zijn, moet dus niet lang meer twijfelen. Rink: „Echt waanzinnig dat zoveel mensen zin hebben in ons concert. De kaarten gaan echt hard op dit moment. Samen met meer dan 50 van onze muzikanten, het publiek, de artiesten en natuurlijk onze fantastische dirigent Maarten Gal gaan we er weer een mooie avond van maken waarbij stil zitten niet altijd mogelijk is.”

Kaarten zijn te koop via de www.demeenthe.nl.