Meespeelmaand bij orkest VCE Westerveld

Zin om muziek te komen maken in een enthousiast en inventief orkest? VCE Westerveld organiseert in september weer een meespeelmaand.

Op dit moment is het orkest al in volle voorbereiding op het ‘Top 2000 concert – Goud en Nieuw editie’ in theater de Meenthe in Steenwijk op 14 januari komend jaar. Hier verzorgen ze samen met regionaal talent een muzikale avond waarbij het moeilijk zal zijn om stil te blijven zitten. Ondertussen staat bijna de muziek op de lessenaar voor het locatietheater ‘Nachtelijke Beleving’ van Roestvrij theater van 20 tot en met 22 oktober in Dwingeloo. Daarnaast lopen er onder andere plannen voor deelname aan locatietheater in 2023 en voor een mogelijke unieke samenwerking volgend jaar zomer. Dit orkest heeft al diverse projecten aangepakt én opgezet en staat altijd open voor meer (vernieuwende) uitdagingen en samenwerkingen.

Meespeelmaand
Of je het muziek maken weer wil oppakken, je op zoek bent naar een orkest, je aan het begin staat van jouw muzikale carrière of gewoon nieuwsgierig bent naar een repetitie van VCE Westerveld. Iedereen is deze maand éxtra welkom. Meespelen of komen luisteren is zonder verplichtingen. In dit orkest spelen reeds zo’n 45 enthousiaste muzikanten vanuit de brede regio.

Geïnteresseerden worden uitgenodigd het eigen instrument mee te nemen of te laten weten welk instrument (waar mogelijk) klaar gezet kan worden. Dit kan via info@muziekverenigingwesterveld.nl of 0647931281 . Bijna alle instrumenten kunnen een plek vinden binnen dit orkest. De repetities van het orkest zijn op de dinsdagavonden van 20:00 tot 22:00 uur in dorpshuis ‘Oens Huus’ in Wapse.