Rabo Clubsupport 2022

Iedereen verdient een club. Het is als een tweede thuis. Een plek waar je elkaar ontmoet, elkaar sterker maakt en helemaal jezelf kunt zijn. Daarom versterkt de Rabobank clubs met kennis, netwerk en geld. Dat is goed voor de club & geweldig voor de buurt. Als lid beslis jij mee welke clubs de Rabobank dat steuntje in de rug geven.

Als coöperatieve bank investeert de Rabobank daarom elk jaar een deel van haar winst in clubs en verenigingen. Met Rabo ClubSupport. En het mooie is, de Rabobank-leden hebben er invloed op. Verenigingen en stichtingen kiezen een mooi doel, en voeren hier campagne voor om veel stemmen te winnen. En dat is belangrijk, want elke stem is geld waard. Dit jaar stelt Rabobank Het Drentse Land weer een mooi bedrag beschikbaar.

Ook VCE Westerveld doet mee!
Wij willen ons als orkest graag verder ontwikkelen, zodat wij aantrekkelijk blijven voor alle leeftijden en nog lang in de regio actief kunnen blijven. Deze keer richten wij ons op de basisschooljeugd. Er zijn al een paar ‘energizers’ opgenomen, maar graag breiden wij dit verder uit. Met deze filmpjes brengen we op een laagdrempelige manier meer muziek en cultuur in de klas. Deze filmpjes kunnen worden aangezet en één van de docenten waar we mee samenwerken neemt de leerlingen samen met ons orkest mee in een gezamenlijke opdracht. De basisschoolleerkracht hoeft alleen nog maar mee te doen met zijn/haar leerlingen en genieten van de les

Hoe kun je stemmen?
Van 5 tot 27 september a.s. stemmen de leden van de Rabobank op hun favoriete club via de Rabo App of rabobank.nl/leden/clubsupport. Elke stem is geld waard! Natuurlijk hopen wij dat jullie bij het stemmen aan ons orkest denken en dat wij zo een extra bijdrage kunnen ontvangen. Na 3 oktober horen alle clubs welke financiële ondersteuning ze krijgen.

Hou onze website en Facebookpagina in de gaten de komende weken!