MuziekKids Westerveld nieuwe naam jeugdorkest

WAPSE – het gezamenlijke jeugdorkest van VCE Westerveld, Swingband Havelte en Advendo Diever heeft een eigen naam gekregen: MuziekKids Westerveld. Ook het gezamenlijke drumensemble draagt vanaf dit weekend een eigen naam: Drummers in de dop.

Muziek maken is leuk. Samen muziek maken nog veel leuker. Eén keer per maand repeteert de gezamenlijke jeugd van Westerveld met elkaar en als er optredens zijn verzorgen zij deze samen. Hoog tijd voor een nieuwe naam voor deze enthousiaste muzikanten.

De afgelopen maanden mochten de jeugdleden nadenken over een nieuwe naam voor het orkest. De jeugdcommissie verzamelde alle creatieve ideeën en maakte de uiteindelijke keuze. Tijdens de jaarlijkse afsluiting van het seizoen afgelopen weekend werd de nieuwe naam bekend gemaakt. Wethouder Homme Geertsma was deze avond aanwezig om samen met de leerlingen de nieuwe namen te onthullen. Menno had de winnende naam voor het drumensemble: ‘Drummers in de dop’. De naam voor het gezamenlijke jeugdorkest ‘MuziekKids Westerveld’ is een mengelmoes geworden en werd onthuld door Mathilde, Daniël en Gerjan.

Zeer binnenkort is MuziekKids Westerveld ook te vinden op Facebook. Nieuwe leden zijn welkom om ook mee te komen spelen in dit gezamenlijke orkest.Voor vragen en informatie kan er contact opgenomen worden via info@muziekverenigingwesterveld.nl of tel. 0521-382700.