Hotel Brinkzicht viert jubileum met muzikaal spektakel

Diever – Ter afsluiting van het 35-jarig bestaan van Hotel Brinkzicht en Bowling & Restaurant Het Meer aan de Brink 14 in Vledder, bieden de eigenaren de inwoners van Vledder en wijde omgeving een jubileumconcert aan.

Hotel Brinkzicht, samen met Restaurant en Bowling Het Meer, is een populaire horeca ‘hotspot’ en bestaat 35 jaar. De mijlpaal wordt gevierd door aan de lokale bevolking een avondvullend muzikaal spektakelstuk te bieden, inclusief een hapje en een drankje.

‘Ons aller bekende plaatselijke Fanfare VCE Westerveld opent de avond en na de pauze is het de beurt aan top Fanfare Sint Wiro uit buurtschap ’t Reutje om het dak van ons gemeentehuis eraf te toeteren,’ zegt een enthousiaste Harrie de Jong, eigenaar van Brinkzicht en Het Meer. ‘Onze jarige horecaformule bestaat uit Hotel Brinkzicht en sinds kort ook ons restaurant met bowling, Het Meer. Dubbel feest dus, daarom hebben we twee fanfareorkesten uitgenodigd die weten hoe je een uitbundig muzikaal spektakel neerzet. Fanfare Sint Wiro heeft een grote naam en reeds vele prijzen met lof behaald op het WMC te Kerkrade, diverse kampioenschappen n Limburg en sinds 1984 zijn wij als familie De Jong met deze fanfare en hun blaaskapel De Reutjeser Musikanten nauw bevriend.’

Uitgaanscentrum

In Vledder is de afgelopen jaren een uitgaanscentrum met tot over de regionale grenzen reikende allure neergezet. Hotel Brinkzicht, dat ook een reisbureau en een eigen touringcarbedrijf heeft, kreeg recent nog een ingrijpende make over en werd uitgebreid met restaurant & bowling Het Meer. Iedereen in de regio kent het duurzaam gebouwd à la carte restaurant, inclusief de populaire LED- bowling met wedstrijdbanen en innovatieve snufjes.

Burgemeester

Het feestelijke concert vindt plaats op zaterdag 16 november in het gemeentehuis te Diever. Om 19.30 uur opent burgemeester Jager van de gemeente Westerveld de avond officieel. Daarna barsten de toeters en slagwerkers los. De toegang is gratis, maar de plaatsen dienen wel van te voren gereserveerd te worden. Dit kan bij Het Meer, telefonisch via (0521) 380155 of stuur een e-mailtje naar info@hetmeer.nl

BRON: De Westervelder / NDC mediagroep