Rabo ClubSupport 2019

Clubs, stichtingen en verenigingen zijn een onmisbaar onderdeel van Nederland. Zij verbinden de samenleving. Zorgen voor sociale netwerken. Benutten talenten. Van jong en van oud. Zij maken buurten, dorpen en steden sterken. En zo ons hele land.

Als coöperatieve bank investeert de Rabobak daarom elk jaar een deel van haar winst in clubs en verenigingen. Met Rabo ClubSupport. En het mooie is, de Rabobank-leden hebben er invloed op. Verenigingen en stichtingen kiezen een mooi doel, en voeren hier campagne voor om veel stemmen te winnen. En dat is belangrijk, want elke stem is geld waard. Dit jaar stelt Rabobank Het Drentse Land € 200.000,- beschikbaar.

Ook VCE Westerveld doet mee!
Wij willen ons als orkest graag verder ontwikkelen, zodat wij aantrekkelijk blijven voor alle leeftijden en nog lang in de regio actief kunnen blijven.

Hoe kun je stemmen?
Van 27 september tot 11 oktober a.s. stemmen de leden van de Rabobank op hun favoriete club. Elke stem is geld waard! Natuurlijk hopen wij dat jullie bij het stemmen aan ons orkest denken en dat wij zo een extra bijdrage kunnen ontvangen. Tijdens de finale-avond op maandag 14 oktober wordt op feestelijke wijze de uitslag bekend gemaakt.

Hou onze website en Facebookpagina in de gaten de komende weken!

ps. met een rekening bij de Rabobank bent u niet automatisch lid. U kunt nog lid worden, om straks op ons te kunnen stemmen. Aan het Lidmaatschap zijn geen kosten of verplichtingen verbonden. Ontvangt u het magazine Dichterbij van de Rabobank dan bent u lid.