Open sollicitatie?

Orkest VCE Westerveld is een modern orkest die elke dinsdag repeteert in Wapse. Bugels, trompetten, trombones, hoorns, saxofoons, baritons, euphonia, bassen, elektrische basgitaar en divers slagwerk wordt er momenteel bespeeld.

Met meer dan 45 spelende muzikanten is er reeds een mooie bezetting. Toch zijn andere muzikanten nog steeds welkom. Specifiek zouden wij graag onze (bas)trombone- en bugelsectie wat willen uitbreiden. Heb jij zin om mee te spelen? Stuur dan een mailtje naar info@muziekverenigingwesterveld.nl of kom een keer langs op de dinsdagavond tussen 20:00 – 22:00 uur in het dorpshuis in Wapse. Speel je een ander instrument en heb je interesse, dan komen wij uiteraard ook graag met jou in contact.

Laat jij zeer binnenkort van je horen dan speel je wellicht 7 december al mee met ons Top2000 concert in de Meenthe samen met Jan Vayne, Daisy Bellis, Nadua en meer dan 45 enthousiaste muzikanten! Tot snel?!